Rien Spécial

There exist only three respectable beings: the priest, the warrior, the poet. To know, to kill, and to create. ~ Charles Baudelaire


Nu am de gand sa-mi incep blog-ul cu prostii de genu' " de ce am intrat in blogosfera ? " , " de ce imi place sa fiu blogger ? " , etc., pentru ca nu merita sa-mi pierd timpul fara rost, doar pentru a inventa niste motive cat de cat plauzibile. Adevarul este ca ma plictiseam enorm si cum nu am altceva mai bun de facut ( momentan ) , m-am hotarat sa ma apuc de blogging.

Daca vreti sa stiti de ce blogosfera e un loc minunat, va invit sa o cititi pe Mademoiselle Alle. Cu siguranta, punctul ei de vedere va va oferi macar o idee despre ce inseamna sa fii blogger. Sau, in cazul in care preferati sa auziti povestea unui blog, va sfatuiesc sa cititi povestea blog-ului construit de petite blogger Alle, a blogger of just 14 years old . De fapt, articolul se numeste influenta blogului in viata mea si va asigur ca este unul exceptional.

Am sa-ti incep aventura in blogosfera printr-o povestioara, dar pe care nu am de gand sa vi-o spun eu insumi, ci o sa vi-o relateze doua pietre, Kew si Hew. Desi incredibil de crezut, se pare ca pietrele leaga conversatii non-stop in jurul nostru, dar vorbesc insa foarte incet. Si ce legatura are blog-ul meu cu Hew si Kew ? Cred ca aproape niciuna, dar dis-de-dimineata am gasit un link pe forum-ul Stiinta Azi despre evolutia omenirii si implicit si despre disparitia ei. Nu sunt animist, nu cred ca o pietricica poate avea suflet, dar intr-adevar, sunt sigur ca spune o poveste.

Povestea lui Hew si Kew debuteaza acum milioane de ani, inca de la aparitia Terrei si inceputul vietii . Ei au fost acolo si au vazut totul : prima insecta, primul om, toate creatiile umanitatii si toate dezastrele care au dus la disparitia lor. E un filmulet german, subtitrat in engleza, intitulat Das Rad ( or, the Wheel - Roata ), pe care va invit sa-l vizionati :



Check out the story of the two rocks ( Hew and Kew ) who have seen everything, from the birth of the Earth to the apparition of human kind, its evolution and its disappereance !





1 comentarii:

Anonim spunea... 28/7/10 3:35 p.m.  

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Trimiteți un comentariu